ماشین‌های ساده و ترکیبی

  آموزشی, مقالات   زمان مطالعه 1 دقیقه  12 / 11 / 1399

4.8

ماشین‌ دستگاهی هستند که با افزایش مقدار و یا فاصله نیرو، انجام کارها را برای ما ساده‌تر می‌کند. به طور کلی ماشین‌ها به دو گروه ماشین ساده و ترکیبی تقسیم می‌شوند. ماشین‌های ساده پایه و اساس ساخت ماشین‌های ترکیبی هستند. در این ویدیو شما با ساده سازی تست‌های پیچیده و حل تکنیکی سوالات الگویابی تصویری آشنا می‌شوید، در نتیجه می‌توانید بسیاری از سوالات مشابه رو به راحتی پاسخ بدین.

فیلم زیر را کامل و با دقت تماشا کنید

این آموزش، بخش کوچکی از پکیج صفر تا صد هوش و استعداد تحلیلی بود! این مجموعه منبعی جامع است که شما را از هر منبع و کلاسی بی نیاز می کند و به راحتی می توانید به درصد بالایی در استعداد تحلیلی و هوش برسید. حتی اگه هیچ چیز از مباحث هوش و استعداد تحلیلی نمی‌دونید!

این مجموعه شامل آموزش مفهومی و آموزش تکنیک‌های تست زنیه و توی یه مدت کوتاه شما رو کاملا متحول می‌کنه. اگه می‌خوای به چیزی که دوست داری برسی از همین امروز شروع کن!

درباره این مطلب نظر دهید !

میانگین امتیاز این مطلب 4.8 است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

38 نظر در “ماشین‌های ساده و ترکیبی

  1. SOROUSH yaghmaei می گوید :

    سلام جناب دکتر ، می خواستم ببینم در زمینه ی کنکور سراسری هم فعالیتی دارید ؟ کتاب یا آزمون در این زمینه دارید. ضمنا بنده امروز تازه عضو سایت شدم.

  2. محمد مهدی یارمحمدی می گوید :

    سلام دکتر.امیدوارم که حالتون خوب باشه.
    هر چی توی سایت‌های مختلف در این باره تحقیق کردیم که چه کتابی برای علوم و ریاضی تیزهوشان هشتم خوبه یا چه کتاب جامع مناسبی برای تیزهوشان هشتم هست، بیشتر از یه کتاب و انتشارات خاص تبلیغ کرده بودن تا معرفی یه کتاب خوب، به همین خاطر به نتیجه‌‌ی مطلوبی نرسیدم و گفتم از شما که در این زمینه اطلاعات مطلوبی دارید کمک بگیرم.
    با تشکر از شما???

  3. حسین می گوید :

    سلام دکتر عزیز خسته نباشی یه سوال ازتون داشتم اینکه برای درس ادبیات باید درسنامه دروس مرور بشه یا فقط باید یکبار خونده بشه و بعد از اون تست زده بشه؟

  4. علی می گوید :

    سلام ببخشید بعضی از بچه ها هم در نمونه قبول میشن و هم در تیزهوشان ولی دریکی از این مدرسه ها میرن و جای دیگشون خالی میمونه و چه کسانی میان

  5. ملیسا می گوید :

    سلام آقای دکتر
    کسایی که امسال نهم هستن در مدرسه تیزهوشان، برای دهم باید امتحان بدن یا بدون امتحان هم می تونن برن؟

  6. Kani می گوید :

    سلام ‌‌‌استاد چند تا سوال داشتم :
    ۱_برای شرکت تو آزمون تیزهوشان معدلت باید چند باشه؟
    ۲_حد اقل در روز چند ساعتو برای درس خوندن بزاریم؟
    ۳_چه کتابهایی رو برای مطالعه و تست زنی پیشنهاد میدید؟

    • آکادمی تیزهوشان می گوید :

      سلام
      مهدی جان نحوه مطالعه ادبیات رو داخل کانال تلگرامی به صورت ویس کامل توضیح دادیم